01.10.2010 05:06

Gang Stalking vs hyperdimensional Matrix útoky 2/2

 

 Závěr / Souhrn

Gang pronásledování, podle mého názoru, jde vlastně o směs několika věcí, které byly mylně koncentrovaný do stejné kategorie: 1) hyperdimensional útoky z non-fyzické osoby mimo tuto oblast, kteří upírají pozornost na jednotlivce v průběhu svého života buď proto, že cíl představuje hrozbu pro Negs, a / nebo proto, že cíl je zaručena disempowered, nízkofrekvenční zdroj potravy, a pak 2) Fyzikálně-založené skupiny a syndikáty, které často časy se vláda vazby, zaměřené na lidi, kteří představují hrozbu pro negativních prvků na starosti této skutečnosti a zařízení. Oba mohou překrývat podle mého názoru, jak se zdá, že non-fyzický démonický Negs mohou pracovat také prostřednictvím těchto syndikátů a gang stalkers, používat je, aby jejich příkazy. A konečně, 3) osoby osobní četnost a způsob, jakým rozhraní s realitou, zejména pokud jste se dostali do obvyklé myšlení strach, paranoia a slabý vliv a moc, může pomoci udržovat a stupňovat obtěžování čerpáním víc na sebe v důsledku vědomé a bezvědomí očekávání.

Na základě hodně z toho, co jsem četl o účetnictví lidí online, tak z toho, co je označen jako "gangstalking" je, podle mého názoru, ve skutečnosti jde o synchronicity. Amazing náhoda, ale pokud osoba (y) podílející se nesmí vědomě snaží spáchat něco na předpokládaný cíl. I setkat synchronicita v mém životě na pravidelném základě, jak o tom svědčí další zápis up na této webové stránce , včetně připomínek ze strany lidí kolem mě a obecné situace, které zápas až záhadně na myšlenky jsem měl. Ale to neznamená, že "lidé čtou mé mysli" nebo "všichni mě pozorovali a jsou na to." Bohužel, že myšlení se vymyká kontrole v mnohem gangstalking materiálu, který je tam, jak jsem viděl. Důvodem je, protože myslím, že zastánci "přísně fyzikálně-založené gangstalking" teorie mít žádnou znalost hyperdimensional věci, neg subjekty a tak dále, a nikdy zkoumal předmět synchroncities. Pracují s puzzle, který je chybí většina kusů, takže si opravdu nelze vinit je příchod k chybným závěrům o věcech. Nemají celý příběh. Někdy jejich úsilí, aby se vše vejde do fyzikálně-založené gangstalking vysvětlení se stává naprosto hloupé, s vysvětlením čím dál víc přitažené za vlasy, aby se pokusil k libře, že náměstí kolík do kulaté díry. Opět platí, že pokud má člověk nikdy nebyl zaveden pojem non-fyzikální reality a subjekty, které jsou umístěny v nich, pak je pochopitelné, že jejich závěry by byly pryč rozcházejí, když pracujete s omezeným materiálem. A někdy ti, kteří se nám o tomto aspektu reality odmítnout přijmout to, jak jsem zažil na vlastní kůži. Je to pro ně jednodušší věřit, že všichni kolem nich je vědomě "v tom!" Čtení jejich mysli se speciální technologií a poklepal telefony, koordinovat společně v masovém úsilí, atd. pak by bylo, aby zvážila myšlenku hyper-reality d , synchs a tak dále. (A skeptici obou stranách zvuk stejně jako blázen, což chápu: D.) Obě myšlenku fyzického založené cílení a hyper-d happeningů a synchs / závady mají platnost podle mého názoru. Klíčem je pro cílovou být vědomi z obou, a pak budou moci rozlišovat, jaké události se dostanou do které kategorie.

Nejdůležitější věc, kterou jsem si možná zdůraznit v tomto sepsat by bylo změnit něčí vnitřní reakce na to všechno a už ne být ovlivněna. Změňte svůj osobní frekvence. To je v podstatě žádá osoba, která má změnit, kdo jsou na základní úrovni... ... .., ale to je třeba udělat, pokud jeden touží po úplné změně ve způsobu jejich osobní realita je v provozu. To nemůže být zdůrazněno dost. Četl jsem dost e-mailů od lidí, údajně cílené podle tohoto bodu v roce 2009 vidět "vzory v chaosu", můžete říct, a já jsem určitě všiml, vzorců chování a osobnostních rysů znovu a znovu s těmito lidmi, ať už muž nebo žena . Natolik, že jsem považován dávat dohromady doplněk do této sekce diskusi o opakující se znaky Všiml jsem si v mnoha předpokládaný gangstalking cíle, ale odrazil na to, ze strachu, znějící negativní. Nechci vypadat, jako bych napadat lidi na sobě, jak je to šikmé ploše území, přesto, že jsou věci v obyčejný s tolika lidmi, kteří mi email, včetně způsobu, jakým píší. Z vlastní posedlosti "já já já!" / Narcismus, je nezralý a manipulativní, teatrální, zdálo se, že vychutnat roli pronásledované oběti mučedníka, a všech druhů různých poruch osobnosti. Tak jsem se přiznat - já nemusí nutně kupovat do mnoha lidí, kteří si mě e-mailem. Některé jsem ani reagovat zpět na vůbec z toho důvodu, protože jsem si všiml věcí, hlasitě a jasně v jejich psaní. Tak velký bod, který mám pocit, potřebuje zdůraznit, je pro cíle vypadat uvnitř. Podívejte se, kdo jste, jak se chovat, jaké jsou vaše osobnost je, jak budete komunikovat s ostatními lidmi a ve světě. Do osobní inventury, a snažit se vidět se objektivně, jak jste vlastně je .... ne, jak si myslíte, že jste. a převzít odpovědnost za jakékoli roli, kterou může hrát. Najít slabá místa, která jsou tahání tento palců věci Protože je to vždy dva cesta do určité míry. tu vždy věci, které lidé mohou dělat, na jejich konci, které pomáhají snižovat, nebo úplně zastavit tuto činnost. Já vím, protože jsem tam byl, a já jsem věci, podnítit změnu a změna se stalo, a tak tyto věci se nedějí pro mě už ne. Takže pokud člověk se nesnaží, aby provedla změny nebo hledáte uvnitř a nést odpovědnost, pak čí je to vina?

Zatímco já jsem zažil spoustu podivnosti, které se snadno dostane do seznamu gangu pronásledování happeningů a provozní režimy, já stále ještě aktivně za sebe "cíl", protože nemám v současné době zkušenosti z věcí, které mnoho gangstalkers jsou zpravodajské . Takže když jsem obdržel e-maily od lidí, kteří mě volá "kolega cíl," jistě to je pro mě krčit. Já jsem překonat hodně z obtěžování, která byla kdysi dělo, a to i když tam může ještě být občas podivnost děje jsem nikdy jít až tak daleko, jak označit sebe "cíl", jak se dovolává disempowered, oběť myšlení. Takže motivace k napsání tohoto kusu nebyl jeden z "Já jsem v současné době pronásledované cíle, navždy bude v kruzích, běda mě." Bylo to přenést na užitečné rady a postřehy pro čtenáře z věcí, které jsem si všiml, a Jak jsem se dozvěděl z první ruky zkušenosti překonat různé věci. Pro mě, nemám trpělivost se s obtěžováním a cílení. Nemám na to čas, a já nemám tajně vyznávají pozornost, protože některé cíle zcela jistě kteří mě e-mailem, a tak jsem hledal způsoby, jak si to zastavit, takže jsem se mohl pohybovat na můj život se již.

Odkalovacích a monitorovací práce, protože lidé se lekl to. Přestat se starat, a poté, co mohou dělat. Jsou tam sedí v autě, na tebe pozor? Jděte ven a přivést je sendvič. Vyfotografovat, vlna a tanec kolem, jako bych poradit ve své knize v části o jednání s černým heli obtěžování. Jen přestat se starat. Podařilo se mi to. Je smutné, že pro ně je to, jak se rozhodnou trávit svůj drahocenný okamžiky života. Ale to neznamená, že musíte odpady svůj život na to až příliš.

Jsou šíří lži o vás poskvrnit svou pověst? , Že jeden je trochu složitější, protože jak jsem četl, budou se používat některé docela velký doozies. Faktem je, když někdo s půlkou mozku nebude jen automaticky věřit tomu, co někdo jim řekne, aniž by zkoumal jako první. A za ještě škodlivější lži, oni mohou být prozkoumány on-line, nebo s místní vymáhání práva. Ale ti, kteří by prostě automaticky věřit věcem, aniž by otázka nestojí tak jako tak. Prošel jsem pomlouvačná kampaň sám řadu let jako kluk, sluchu leží děje kolem mě. Ale to se chová jako síto, prosévání ven idioti z těch, kteří jsou reálné a kdo může myslet sami za sebe. Pokud se vám brání získání zaměstnání někam, pak jděte jinam. Mohou se dostat do každého, a pokud si myslíte, že mohou, změnit své vnitřní myšlenky a očekávání. Pracovních míst, které by vás odmítnou nájem a jsou v jedné ose s matricí stalkers gang loutkové nestojí za to stejně. Budete vítr tam, kde jste měl vítr ... s inteligentní, skutečných lidí.

Když oni napadnou osobní prostor, jak jsem četl ... strčit 'em z cesty. Neříkej ani slovo, jen strčit, a to s důvěrou a pohled, který říká vše. Nemůžete dostat zatčen pro "pošťuchování";) osoba z vašeho prostoru. (Nicméně, opatrnost je, aby se ujistil nebudete dělat nic, co by vám zatčen. Vzhledem k tomu, často dokonce mohou být štvanice cíl, snaží se tlačit je přes okraj a manipulovat s cílem, aby dělali něco, co by jen selhat proti ně.) Také jsem slyšel příběhy lidí, přičemž sledoval osobně někoho, procházky v těsné blízkosti s nimi, po nich ať jsou kdekoliv, dělá nepříjemný věci vštípit strach. Dobře, že to, co pepřový sprej je pro. Dobrý den. Žijeme ve společnosti, která podporuje sebeobrany třídy všeho druhu, jakož i podporovat myšlenku pepřový sprej na klíčenky. Proč nejsou cíle využívají této? Proč jen ať se to stalo, pak napište mi tvrdí, že je obětí, ale jasně naznačuje, že oni nedělají nic zastavit ... .. dokonce zdálo, jako by nezajímá jak se to zastavit? Jako akční / dělá orientovaný typ osoby, která pečuje o sebe a nemá trpělivost nebo toleranci k obtěžování, já tomu nerozumím vůbec. Začal jsem tuto kombinaci výkonu pepřový sprej / slzný plyn kanystr na můj klíč řetězce zpět, když jsem bydlel ve Fort Lauderdale po non-gangstalking incidentu na prádelnu, a já jsem měl žádný strach o nutnosti použít. Je to velmi zmocňuje skutečnosti. Neměla jsem strach myšlení, víte, jen čekají na pronásledované nebo tak něco. Jen jsem věděl, že to klidně tam byl, v případě potřeby, a myšlení "Každý, kdo přijde po mně znovu, oni jsou v za překvapení." Podívejte se zákony pro konkrétní stát i když, jak pepřový sprej není legální v všech 50 států. Můj bratr jednou předávat jak býval sledoval a sleduje "diskutovaných" v autech hned po propuštění z juvee, když mu bylo 17, když byl v práci a ven a asi v životě. Ale tento aspekt věci zastavil den běžel do jednoho z vozů a začal kopat kecy z toho, křičet "Co kurva chceš?" Děje balistické na to, až začali jejich motoru a vzlétl. V Walgreens v Fort Lauderdale jsem měl zážitek, kdy dva skeezy hledá tuhé vlasy, kluci řekl něco, ukázal na mě, jak rychle projel kolem mě .... A já jsem okamžitě napadla je tady, přede všemi, křičel na ně, jak se snažili, aby si pospíšil pryč, "Proč se mnou mluvíš?!?" upřímně náročné odpověď a pocit, jako královna, ktery byl naštvaný rolníků, kteří nevěděli, jejich místo. ;) Dříve bych byl slepý a nevnímal. Byl to ten pocit, "Nemůžu uvěřit, že si myslíte, že máte právo se mnou mluvit. Vás. Být, kdo jste. Mluví ke mně. "! A pravděpodobně ne tak náhodně, že byl v poslední době něco takového stalo znovu. ; D Nemusíte slyšet příliš často o cílech stoupá nahoru a pocit, že, a reagovat veřejně před ostatními lidmi tak, otáčení tabulek. Ale více by měl. To by přestat mnoho problémů v jejich stopách. Z toho, co jsem se dal dohromady v poslechu nebo čtení účtech jiných lidí, "oni" počítat s tím, že lidé jsou buď tak zaskočeni, nebo tak hrozný nebo osoba samostatně výdělečně vědomí, že se neodváží křičet zpátky takhle a otočit stoly.

Stoupá a stojí se na sebe s jistotou, ne tolerovat svinstvo je prvním krokem. Nakonec se dostanete do bodu, kdy vaše frekvence posune natolik, že tohle už překračuje vaše cesta vůbec. Vy jste s ním neslučitelná. To nemůže dělat, že spojení s vámi. Různých oblastí.

Jakmile si uvědomíte, kdo jste, a znát své vlastní schopnosti a uvidíte větší obrázek pohledu na to všechno, "hra" náhle ztratí svou moc. Mají jen tolik moci, jak jsme mohli.

Otázky

Měl jsem několik otázek s předmětem pronásledování gangu, z nichž hlavní je, jak skupina lidí každodenní mohl koordinovat se k bodu nemožné synchronní one-upping o cíl, který jsem již odpověděl v předchozí části tohoto sepsat. Ale další věci, které jsem přemýšlel o patří:

1. Kde jsou lidé, kteří si odmítl členství v těchto organizacích? Zdá se, že zvyšující se počet lidí, kteří tvrdí, aby se gang kráčel, což znamená ještě větší sítě lidí zapojených do údajně určených těmto skupinám, což znamená, že by musel být aktivní nábor probíhá úsilí, aby to všechno děje. Pokud je tomu tak, pak by ne tam být množství lidí, kteří si řekl "ne" k tomu, klesající účasti a členství? Protože ne každý to bude v pořádku dělat takové věci. Pokud ano, pak kde jsou? Ví někdo z takových lidí, a nějaké předloží hlášení o jejich klesl pozvat? Já bych si, že pár by měl existovat. Místo toho jsme slyšeli zprávy z předpokládané aktivními členy těchto organizací, odhalující pronásledování gangu "zasvěcených!" Informace o tom, jak to všechno funguje ... ... ale který nemusí být nutně uvěřitelné. Ale já chci vědět o lidech, kteří jste tančili s ním, ale řekl, že ne, nebo se o něm dozvěděl vše od postranní čáry, ale odmítl.

2. Insider dezinformace? Když už mluvíme o předpokládaný zasvěcených informací, tam byl dokument předán kolem 'čistý na stránkách a e-maily v souvislosti s jedním má zasvěcený odhalení o fungování těchto organizací pronásledování gangu, kompletní s detaily o jejich slang a žargon. Kopii lze nalézt na výše uvedených webových stránkách Blogster vyslán dříve ale budete pravděpodobně schopni najít jinde taky. Přejděte dolů kolem poloviny bodu na stránce najít zaslali e-mail vystavit od zdroje tvrdí, že se dostali přijati do gangu pronásledování. Některé z nich, ne-li mnoho bodů může být platný, ale celkově upřímnost autora je to, co jsem otázku. Myslím, že představovat. Mohl bych napsat vystavit na toto odhalení;), ale budu shrnout, co mi největší problémy jsou:

a) tón. Je to příliš nucené a falešné pro začátek. To se snaží příliš těžké být nonšalantní a přátelský po celý kus. Dva malé příklady: ". Předpokládám, že bych měla zavést syndikátu v trochu podrobněji" Oni "Předpokládám, že"? Uh, jo. "Každopádně bych měl představit hlavní větve koncernu." "V každém případě"? "Mělo by"? Předstíraný ležérní, konverzační nonšalancí. Vzhledem k tomu, co oni údajně zapojených do a co dělat, aby údajně životy nevinných lidí, to je tón ostrý kontrast 180. Jsou to příliš těžké, aby to znělo neškodné, pasivní, sympatický a tak lákat čtenáře dovnitř popis fungování syndikátu může být přesné na to, co se opravdu děje ve světě, ale necítí se mi, jako v případě, že autor sám je vlastně skutečně se na ní podílejí jako člen. Je tu úroveň odpojit dění v tónu a popisy.

b) implausibility některých situací. Celá něco o zvířatech školení zoo a psy Leer v některých zoo návštěvníky? První věc, kterou jsem myslel, že, kdo v frickity frack jde do zoo, že hodně rozkazu gang stalkery školení zoo zvířata vyděsit?! Zavolej mi divné, ale já jsem jen na skutečné zoo dvakrát za celý můj život, San Diego Zoo, a to pouze z důvodu ex-přítel. Možná, že někteří lidé chodí každý týden i když, já nevím. Pak něco o dovolovat zoo zvířat, jako jsou gorily "utéct" a zaměřit se na cílené osoby? Zoologické zahrady dostat do boatloads potíže a obličeje soudy pro takové věci, a příběhy unikl zoo zvířata, zvláště když přijdou do kontaktu s návštěvníky, je tak velký problém, že to dělá to na národní zprávy, když to se stává. Ale pokud jste měli věřit tomuto článku, co se něco stane po celou dobu. Je to jen další den v zoo, s gorilami a divokými zvířaty na volné noze, jít po TI. (Roll oči.) Co jsem našel, když jsem dělal on-line výzkumu byly příběhy zoo zvířata útočící z nedbalosti zookeepers kdo by dostal laxní v jejich preventivní opatření. Ale nebyl jsem si najít příběhy goril nebo zoo zvířata na útěku přichází do fyzického kontaktu s návštěvníky, až na jeden nedávný příběh, kde tygr zmenšen 10 nohy ohradní zdi a napadl / zabil dospívajícího chlapce, který to dopadá bylo vysmívá a obtěžující tygra s jeho přítelem.

 

K dispozici je také způsob, jakým autor trochu přeskočí na způsob, jakým oni přišli být skutečným členem. Plot díra. Jde to z popisující, jak byly černé sevřenou ze zvířete průmyslu, protože oni nebyli součástí nějakého tajného syndikátu, aby se najednou ocitli na přijetí do něj všechny (8 body v sepsat). A i když byli proti tomu, co oni byli vidět - z který zahrnoval zabíjení nevinných zvířat - oni ještě šli spolu s ním vlastně je?!? Oni nikdy vysvětlit, proč a jak je tato nenadálá nepřijatelné přepínač stalo. Nemusíte jen "náhodou" spadají do stále gang stalker .... Zvláště ne po šanci svědek je v akci do ruky, chovat se na své úplně nejhorší, zabíjení nevinných zvířat. Ale jeden minutě autorem je starat milovník zvířat na pohledu zvenčí, černá sevřené. Příští, oni jsou v, čímž etiky a morálky stranou být součástí této skupiny ... i přes předchozí znalosti o typech činností, které jsou zapojeny palců Takže podle mého názoru, autor je úplně lže.

Tón psaní je směs předstíraný přátelský, pasivní, neškodný nonšalancí spolu s autoritativní důvěru, házení hodně věcí na čtenáře, takže je snadné pro lidi jen tak strhne všechno a jít spolu s tím, co bylo řečeno ... i když to, co bylo řečeno není opravdu udělat Whole Lotta smysl. Pamatujte na to obecně pro cokoliv narazíte na internetu nebo v reálném životě. Je to běžně používaná taktika dezinformace. Bombardovat a přemoci lidi tak, že nebudou mít šanci podívat se zblízka na detaily, a mluvit / psát s takovou důvěrou, že oni budou automaticky důvěřovat a ne zkoumat věci příliš mnoho.

3. Je obecné populaci opravdu tak špatné vypnutí / negativní, že mnozí by se připojil až se něco takového? Asi ano, i když se zdá neuvěřitelné a těžko pochopitelné pro lidi, kteří nejsou orientované na těchto cestách. Odkaz Blogster nad dostane do proč a jak se obyčejní lidé mohou být přesvědčeni, nebo nuceni k účasti na takové činnosti. Druhu je pro mě ztrácí víru v lidstvo slyšet, že tak mnoho lidí buď by ochotně zapojí, nebo chybí tolik dovnitř, že jsem prostě stane, že zranitelní Neg vlivy. : / Snažím se soustředit příliš na to, co je špatné, špatné a ošklivé na světě, jen proto, že to bylo skutečné programování, které "oni" se dříve snažili vštípit v mé mysli, (jak je uvedeno v části II mé knihy), tak pro Z tohoto důvodu se snažím jít opačným směrem. Ale stále, je to těžké není jasné, jak nízké vibrace hodně lidí je tam venku. Lidstvo se zdá být v smutné tvaru. Také mnoho lidí opravdu nemá problém s "bein 'vše v něčí podnikání," prochází zásuvek lidí nebo osobní věci, čtení pošty, poslouchání konverzace, postrkování kolem v počítačových souborech, snooping do e-mailu, vedení karty na mobilní telefonování , textové zprávy, atd., které je jedna část toho, co se týká pronásledování gangu, po všem. Jsme všichni setkali tyto druhy v určitém okamžiku v našem životě, ať už rodinu, přátele, spolupracovníky nebo významný jiní. A každý, kdo strávil kdykoliv se tam v "skutečném" světě se setkal mnoho nízké vibrace lidí, které se zdají se množit, s laskavým svolením naší moderní společnosti odpojen a vlivu médií, podle mého názoru. A viděl jsem pro sebe z první ruky jak jako dítě a jako dospělý, jak mnoho lidí se jen domnívat, co se jim řekne o někom nebo něčem ... .. bez otázek. Žádný výzkum pro sebe. Jen tupě se ovce, po spolu s gangem mentalitou, že je proti někomu nebo něčemu nevědí nic o. Takže když si myslím, o tom všem mohu pochopit, jak je to rozhodně možné ... ale je to stále skličující. : /

—————

Zpět


Kontakt

Stop psychickému obtěžování a gangstalkingu

Česká Republika